söndag 3 maj 2009

Not by might, Not by power

Tack världen för en underbar helg men mängder av insikter, skratt och människor. Äntligen är det förflutna förflutet. Äntligen spelar det ingen roll. Eller det är klart att det spelar roll; en lärande roll. Äntligen vågar jag veta att jag har lyft blicken. Från och med nu handlar det om att prioritera det som ska prioriteras. Den som ska prioriteras. Från och med nu är det fokus som står överst på listan och jag lovar att jag ska göra mitt absolut bästa. När man lovar någon sitt hjärta, sitt liv, är det inte bara något man säger. Det ÄR något. Praktisera löften. Nu är jag alltså back in reality. Vilket mot all förmodan känns skönt. Eller okej, jag är nog lite rädd ibland. Men jag vet att vi kan. Tillsammans. Oslagbarhet och prioriteingsscheman. Underbart. Tack för i helgen min vän, jag älskar dig. Jag älskar dig för att du är kärlek, för att du är allt. För att du är mitt liv. För att du är anledningen till att jag lever. Jag önskar att jag var kapabel att älska dig lika mycket som du älskar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar