söndag 31 maj 2009

Som i en dröm

Som i en dröm har jag fångat en ängel och 
allting förändrade sig och 
när en dröm blir sann då har kärleken segrat och 
allt känns naturligt när jag är hos dig. 
Du ligger här bredvid mig när som natt blir dag 
och allt jag kan höra, det är dina andetag. 

Du ger mig tro, du ger mig hopp. 
Du väcker känslorna inom mig och
du får mig att leva och älska igen. 
Du fick min själ, du fick mig kropp, 
men det jag mest av allt vi ge dig 
det finns i mitt hjärta och det är kärleken, 
är kärleken. 

Som i en dröm har du fyllt mina sinnen 
och älskat mig för den jag är. 
Som i en dröm finns du vid min sida, 
jag känner mig trygg varje gång du är här. 
För mig är du det vackraste som finns på våran jord. 
Dom tankar jag bär säger mer än 1000 ord. 

Du ger mig tro, du ger mig hopp. 
Du väcker känslorna inom mig och 
du får mig att leva och älska igen. 
Du fick min själ, du fick mig kropp, 
men det jag mest av allt vi ge dig 
det finns i mitt hjärta och det är kärleken, 
är kärleken. 

Du ligger här bredvid mig när som natt blir dag 
och allt jag kan höra, det är dina andetag. 

Du ger mig tro, du ger mig hopp. 
Du väcker känslorna inom mig och 
du får mig att leva och älska igen. 
Du fick min själ, du fick mig kropp, 
men det jag mest av allt vi ge dig 
det finns i mitt hjärta och det är kärleken, 
är kärleken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar