måndag 4 maj 2009

Better in time

Jag tycker att såndpedagoger borde akta sig lite för att vara "övertygade om att det kommer gå jättebra" när man ska sjunga Leona Lewis. Men man får väl lita på dem, de är ju trots allt de som vet. Nacken smärtar på grund av vedbärande som kvällsaktivitet. Men det kan faktiskt vara uppbyggande det också. Precis som att äta tårta när flyttande människor fyller ett år mer än förra året. Jag är stolt över mig själv. Otroligt stolt om sanningen ska fram. Av olika anledningar:
1. jag har klarat av första dagen på mitt nya liv
2. alla ångestnätter och allt kämpande har äntligen gett resultat.
Dessutom är jag glad för att jag har fått göra något för andra i helgen. Flera stycken har hört av sig och tackat. Ingenting kunde ha gjort mig gladare. Det är det jag har hoppats; att mina erfarenheter ska få hjälpa andra. Nu får dem det. Underbaraste av underbart. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar