torsdag 7 maj 2009

Breathing in. You.

I brist på ork börjar dagens inlägg likadant som på bilddagboken.
Idag har jag haft linser hela dagen. Nästan. Det är najs. I eftermiddag har jag absolut inte gjort ett piss. Duschat och sett film och målat naglarna svarta och deprimerat över att mitt svarta nagellack är slut liksom månadens nöjesbudget. Så det blir med andra ord inget nytt på ett tag. För tillfället överväger jag allvarligt om jag ska plugga lite... HAHA, nu ljög jag. Jag överväger det inte alls. Jag ska se film och sen fika och sen fara till 'ONtan och svenan i mig att jag ska spara allt plugg till sista minuten. Halleluja och amen. Jag tycker faktiskt att det är lite tragiskt att jag har så "lite" grubblerier" att jag skriver om vad jag har gjort och ska göra idag. Jag underar vad det beror på. Jag har ju svart nagellack. Det är samma sak som att fundera. Varför funderar jag inte? Eller det gör jag ju. På varför jag inte funderar. Fast det failade ju som lite nu eftersom jag precis kom fram till att jag funderar... Det känns som att det vore helg och jag alldeles ensam svävar omkring på ett litet luddigt moln och diskuterar hjärtklappning och ohjärtklappning med Gud. Ska sanningen fram är jag på fruktansvärt konstigt humör. Nästan fascinerande. Underbart. Det är så lätt att slösa energi på att bli arg. Vi räknar till tre sen blir vi arga. Ett, två... NEJ. Jag vägrar. Inte idag idag idag idag idag. Jag vill inte. VILL INTE. Man ska vara glad och det är precis vad jag är. Glad. PUNKT SLUT. !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar