onsdag 13 maj 2009

if he thought he could

Alltså, jag måste till er stora lättnad meddela att jag kommer att informera er om tider och platser och liknande. Så ni inte behöver oroa er menar jag. Det skulle kännas lite surt om jag råkade döda någon bara sådär. Jaa, jag har fått körkortstillståndet så jaa jag ska börja övningsköra. Men som sagt, no need to worry. För övrigt så är jag väldigt oElinig idag. Jag har högklackat på mig! Jaa jag vet, det är fabulöst. Jag tror inte att det har hänt förut. Ni förstår, jag måste öva. Jag är rastlös. Kolossalt rastlös. Det finns ingenting att göra. Eller om sanningen ska fram så finns det visst saker att göra. Jag skulle kunna skriva historia, vilket jag till mitt försvar kan säga att jag faktiskt ska göra! Snart. Jag skulle också kunna sjunga lite, eller plugga samhälle. Men vet ni vad det fina är? Jag vill inte. Jag trivs med att vara lite rastlös. Då vet jag att jag har lite dåligt samvete över att jag ingenting gör. Samtidigt som jag ändå mår helt paradisiskt av att inte göra någonting vettigt alls. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar