torsdag 28 maj 2009

i don't wanna loose

Jag har lekt lite med spotify och hittat ett underbart band. The Weepies. De passar mig perfekt idag, helt underbara är vad de är. Mattenationella i morse gick så fullkomligt värdelöst dåligt att jag inte ens vill, eller vågar, tänka på det. Jag är fullt upptagen med att förtränga. Jag vet inte riktigt varför. Jag var bara inte närvarande, inte där. Det är en bättre dag idag. Vilket helt och hållet beror på alla underbara människor i min omgivning och tröstätande. Men jag är skör. Jag är inte riktigt hållbar. Jag känner mig som en glasfjäder som när som helst kan brista och gå sönder i tusen bitar. Något som vi förhoppningsvis slipper. Jag ska på bröllop i helgen, ska bo på Sandö med min Wibbe. Därför blir det nog inte så mycket bloggande. Men vi skola icket sörja! I'll be back. Hur som helst, bröllopet. Det känns bra, jag älskar bröllop. Det är så mycket kärlek att det är omöjligt att inte bli berörd. Bröllop är vackra. Jag är fortfarande trött, och jag förstår inte varför?! Hur är det möjligt att vara trött när man sover som en stock i åtta timmar? Jag vet inte. Världen är allt bra konstig. Det finns dock okonstiga saker, tillexempel jordgubbar, som vi gillar. Tack Gud för jordgubbar och kärlek. Halleluja och Amen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar