söndag 31 maj 2009

i promise it's not a lie

Idag har det faktiskt varit en härlig dag. Dock saknades AC i bilen när solen stekte som mest. Vi åkte från Sandö vid tio i förmiddags och körde därifrån till Bönhamn där vi stannade och njöt en stund av havet. Sedan åkte vi till Ullånger för att hämta Elisa. Från Ullånger körde vi till en rastplats där vi stannade och fikade i solen för att sedan åka vidare till Umeå där det blev pizza. Hemma i Rusksele var vi klockan sex ikväll. Jag har börjat lyssna på dansband! Arvingarna!! Det är helt sjukt och det är Nicos fel!! Det är faktiskt tänkt att brandmän ska vara manliga och inte lyssna på gay-musik. I alla fall, var är världen påväg egentligen? Jag är börjar bli sjukt nervös och jag känner att jag borde gå och lägga mig snart. Jag måste verkligen försöka sova i veckan. Jag tänker faktiskt inte skriva något filosofiskt ikväll. Fast just det, jag skulle skriva om brunka, ambassadören, touch down och solrosen. Vilka jag lärde mig om imorse. Nu har jag bloggat om det, utan att gå in på massa onödiga och overflödiga detaljer. Man måste faktiskt tänka på folkets bästa när man bloggar. Hur som helst. Inget filosofiskt. Men kolla in inlägget här nedanför, det är texten till en låt med Arvingarna. Adjöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar