måndag 1 juni 2009

i was dreamin' of the past



Du har rätt. Det värsta är att inte veta. Men nu ska vi inte prata om sådant. Vi ska prata om otroligt dryga körkortskurser. Det var tur att Martina var där. Jag förstår inte riktigt vitsen. Bortsett från att jag har lärt mig hur jag ska göra när jag ledsnar på papa; let's kör mot rött! Det är nämligen han som straffas, troligtvis genom att bli avtagen körkortet. Tydligen är det han som handledare som har ansvar för det jag gör, haha stackarn! Jag skulle inte vilja byta med honom kan jag säga! Jag lyssnar hur som helst på bra musik. Lite mixed idag, innehållade bla. Cher, The Weepies, Tyler Hilton och Jack's Mannequin. Jag börjar få balnerver och det blir inte bättre av att alla hela tiden påminner mig. "Balen är ju på fredag" Nää, som om jag inte vet det? "Wii, är du inte nervös inför balen?" Jag kommer att dö men nejdå, inte nervös alls. "Har du bestämt hur du ska ha håret?" Nej, jag har inte den blekaste aning. Suck. Jag känner att jag måste gå och lägga mig. Godnatt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar