fredag 26 juni 2009

you're not giving up on me

Jag har redan förvarnat er, det blir inte mygget bloggande framöver. Om cirkus en halvtimma bär det av till Husbonliden och Lappis. Där kommer jag vara fram tills torsdag eller fredag då we're heading against mormor och morfar. Under Lappisveckan kanske jag kommer kunna skriva ett inlägg eller så, men det är tveksamt. Ni får tjå er tills jag kommer ner till södern. Där kan jag blogga. Idag är det ännu varmare än det var igår. Jag har satt på mig linser fär att kunna ha solglasögonen, OCH jag har klänning! Det ni. Jag är tusen miljoner taggad på Lappis och alla underbara underbara människor som kommer dig. Jag bara älskar. Dagen kommer att tillbringas i vattnet och i stora tältet för att hjälpa Jonatan lite. Sen ikväll drar allt igång på riktigt. Känner ni inte hur kul det kommer bli!? Wiiiie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar