tisdag 9 juni 2009

the world spins madly on

Tisdag. Jag skrev ingenting igår, det är lite ovanligt. Istället gjorde jag andra saker, som att dricka energidryck, äta godis, åka motorcykel, skratta, se film, skratta och bara vara glad. Igår gjorde jag allt det där, istället för att skriva. Idag skriver jag. Dock behöver inte skrivandet utesluta de andra sakerna. Idag skrattar och och äter godis och är glad och skriver. Det tycker vi om, eller i alla fall jag. Ikväll är det avslutning med cellis. Det känns sjukt tråkigt. Jag kommer gråta. Cellis, ni anar inte vad ni har betytt för mig! Jag älskar er allihopa. Jag hoppas och tror att vi alltid kommer att finnas för varandra, kanske till och med ha speciella band med varandra. Under ett års tid har ni förgyllt mina tisdagkvällar. Mitt liv. Jag vet inte hur det ska gå i sommar, eller nästa år. Men det ordnar sig säkert. Jag hoppas att ni vet att jag alltid kommer att älska er. Ni betyder tusen, och som ni vet så är "tusen" ett kraftuttryck av icke skådat slag. Nu ska jag gå och leta reda på Jonas, han springer omkring och fixar massa saker som inte kan fixa sig själva, och ta en kram. Adjöken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar