onsdag 10 juni 2009

like every time before

Jag har haft en "lektion" idag. Sov till halv tio. Klockan halv ett var jag inne på Fotoclick och framkallade lite bilder som jag sedan köpte ramar till på Åhléns. Då jag var klar med det var klockan undefär tio minuter över ett och jag behövde inte vara på skolan förän halv tre. Därför gick jag och satte mig på biblioteket och läste bok, i lugn och ro. Tills estetarna kom och började ha högläsning ur KP, något som jag bara orkade med i ca tjugo minuter innan jag flydde till musikskolan för att möta Jonas. Sen chillade jag tills lektionen började, det var samhälle. När den hade börjat chillade jag tills jag fick veta att jag har MVG i samhälle A. Efter det åkte jag hem och chillade. Sedan dess har jag bara chillat. haha, chillat. Inga lektioner imorgon vilket känns otroligt skönt. Tagga HEAT på fredag och student och skolavslutning och folk! Japp, det gör jag i alla fall. Jag är trött, jag har inte ork att skriva något tankfullt och filosofiskt. Jag har bara lust att berätta vad jag har ätit idag. Jag har ätit tårta! Pappa köpte tårta till mig för att fira att jag har haft min sista idrottslektion. Ni anar inte hur bra det är! Tusen bra! Jag ska vara glad en stund nu. Mors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar