onsdag 17 juni 2009

a movement by energy

Idag är det alltså onsdag och sommarlov. Vi är påväg till stugan, men har gjort ett snabbstopp hos bror. Det är där jag befinner mig nu. Vår dator är trasig, därav bloggpausen, så jag passar på att låna brors när jag är här. Har gått kurs i två dagar vilket var fruktansvärt drygt, men värt pengarna. Hoppas på bättre väder, framförallt värme. Jag håller nämligen på att frysa ihjäl. Vi åker hem igen på söndag och då hoppas jag att vår dator ska vara lagad. Hur som helst så ska jag ta och vila ut mig några dagar nu, men jag finns på mobilen om det är något. Släng gärna iväg ett sms eller slå en pling även om det inte är någpt, kanske bara för att prata iväg lite tid. Sådant uppskattar, för det mesta. Nu ska jag gå och vara social ett tag, eller kanske drömma mig iväg till någon annan stans. Någon stans där Jonas är och där det är varmt. Ha en superhärlig midsommar så ses vi! Morsning korsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar