onsdag 3 juni 2009

you are still mine

Nyrakade ben. Det är vad jag ska filosofera över idag. Ni killar vet inte vad ni går miste om! Det finns få saker på jorden som går upp mot nyrakade ben. Det är i alla fall min åsikt. Ni vet, mjukheten gör att man blir alldeles glad. Nästan lika glad som en kram från någon man tycker om. Fast kramar är bättre. Men det är ben jag ska snacka om. Så let's go on. Jag somnar lättare och sover bättre med nyrakade ben. Eller okej, jag inbillar mig att jag gör det. Det känns lugnande på något vis. En avslappnande känsla. Som vi tycker om, eller vad säger ni? Dagens filosoferingar förklaras här med avslutade. Det går riktigt bra för mig i skolan, betygen har hittils landat där jag har velat. Dock kan det ta en tvär vändning under morgondagens matteprov. Men jag hoppas att det går bra. Har bara en lektion imorgon och det är provet. Dessutom är jag ledig på fredag, orsak: balfixning. Jag vet inte riktigt. Samtidigt som det finns saker jag vet, utan att tveka det minsta. Jag bara vet. Jag älskar att jag vet. Nu gör muskelknutarna som besitter min nacke uppror vilket resulterar i en nästan outhärdlig smärta. Med andra ord ska jag gå från datorn nu, nacken pallar inte mer. Adjöken fröken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar