lördag 30 maj 2009

love is all around

Nu sitter jag här och lyssnar på kärlekssånger. Det är kärlek i luften och låten gör det bara värre. Hela dagen har cirkulerat runt kärlek och bröllopet var verkligen hur fint som helst! Vigseln var helt underbar och Elisabeths klänning finns det inte ord för. Jag är verkligen jätteglad att jag fick vara med. det har varit en härlig dag med massor av nya människor, mycket skratt och tårar av glädje från alla håll och kanter. Jag älskar den genomgående känslan av kärlek och lycka som finns på bröllop. Den hänger så tjock i luften att den nästan går att ta på. Jag älskar att se hur glada alla nära och kära blir över att dem de älskar har hittat sin andra pusselbit. Jag älskar att brudparet måste pussas varje gång alla gäster börjar plinga i glaset. Jag älskar kärleken. Jag älskar kärlek. Jag älskar att känna kärlek. Det är underbart. Nu måste jag ta och sova. Annars kommer jag vara helt död imorgon. Det finns så mycket jag önskar. Det är en väldigt stor lättnad att det bara är Gud som vet, som verkligen vet allt. Jag är glad att jag kan känna kärlek. För som sagt; jag älskar kärlek. Jag älskar. Tack för en underbar dag. Lennart och Elisabeth Wiberg, jag hoppas att ni får ett underbart liv tillsammans. Jag älskar att det är så totalt ologiskt att idag har 1+1=1. Godnatt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar