måndag 31 augusti 2009

when reality keeps you awake

Ni anar inte vad jag gjorde inatt! Nej. Jag trodde det. Därför ska jag tala om det. Jag träffade ERIC CLAPTON!!!!!! Det ni. Jag är tusen miljoner kär i honom för han är helt klart världens trevligaste. Plus att han ser bra ut och gör grym musik. Vi träffades på kyrkan, han är nämligen på besök i Sverige. iiiiiih. Skrik. Han sa att jag ska maila honom, vi blev värsta polers och allt var fantastiskt och underbart och fabulöst! Tills jag vaknade imorse. Det var nämligen en dröm. Himla skit. Så att säga. Ibland är det fruktansvärt irriterande att vakna. Men det var en mycket angenäm dröm. Trevligt att träffas Eric, om du läser detta ska du veta att jag tror att du är minst lika trevlig i verkligheten och du är välkommen att maila mig. Det är bara att kommentera så jag vet att du har läst sen hör jag av mig till din manager. Vi connectade på en gång, du och jag. Synd bara att du är lite gammal. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar