lördag 15 augusti 2009

she's a good girl

Godmorgon världen. Sandra kommer hem idag!!! Wiiie. Vet ni hur mycket lycka det är i de orden? Det vet jag. Jag ska ringa henne om ungefär femton minuter när hon har klivit av flygplanet. Jag har känt henne i snart ett år. Men det är svårt det där. För man måste gräva lite om man ska känna henne. Troligtvis dröjer det mycket mer än ett år innan ordet "känner" verkligen är sant. Men jag älskar henne. Trots att hon ibland kan vara sjukt irriterade. Tänk er bara att ni är sjukt nyfikna på något och så vet ni att en person vet. Ni frågar personen, och ni vet den allt handlar om säger att personen får berätta för dig, men personen bara säger "det är hennes liv, du får fråga henne". Känner ni frustrationen? Det gör jag. Men samtidigt är det väl bra kan man tycka. Man ska inte vara en sådan som skvallrar. Men gaah! När man har frågat den allt handlar om och den har SAGT att personen ska berätta. OCH PERSONEN BERÄTTAR INTE. Det är Sandra i ett himla nötskal. Puss på henne.

Idag ska jag möblera om i min garderob och fixa lite annat pyssel i rummet. Det känns mysigt. Jag måste även välja ut vilka låtar jag ska sjunga på onsdag. Och vilka låtar det ska sjungas på lördag. Kära nån säger jag bara. Det är tänkt att veckan som kommer ska bli en lugn vecka. Men samtidigt känns det som om jag har sjukt mycket jag måste göra. Tillexempel så måste jag träffa Jonas. Annars kommer jag att dö av sakenhet. För om jag inte träffar honom i veckan kommer det att dröja mer än två veckor innan vi ses nästa gång. Eftersom skolan börjar och jag är upptagen första helgen och så. Crap. Så får det inte bli. Nu ska jag gå ner och käka frukost. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar