måndag 3 augusti 2009

back in business

Jahaja, nu var det måndag igen. Idag har jag jobbat, plockat bort saker, ätit jordgubbar och myst med två vackra Golden Retrievers. Jobbat har jag gjort för att jag får pengar för det. Plockat bort saker har jag gjort ur mitt rum för att vi ska kunna måla där. Det berättade jag nog om igår. Ätit jordgubbar har jag gjort för att jag blev bjuden på det, eller familjen. Myst med goldisarna har jag gjort för att de är så mysiga. Det är inte mina vovvar. Tyvärr. Det är jordgubbsbjudarnas. Hur som helst. Det ekar nästan i mitt rum nu. Lita läskigt faktiskt, om jag får säga det själv. Plus att det är tomt, och snart är det vääldigt tomt. Huvva. Men det blir nog bra i slutändan. Jag funderar på att gå ner och fixa disken. Det verkar inte gå så bra med det för övriga familjen. Onödigt. Skulle jag vilja säga. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar