söndag 16 augusti 2009

i love them little flowers

Jag har sovit elva timmar inatt. Inse hur mycket det är. Men utvilad är vad jag är. Sandra is back on the track vilket käns super. Jag kommer att behöva henne på onsdag när jag kommer att vara ett nervvrak. Hon har lovat att göda mig under dagen och vara mitt moraliska stöd. Underbara vänner är vad jag har. Det är inte precis världens bästa väder idag. Jag sitter här och funderar på ifall jag ska he mig ut och plocka blåbär. Det kändes duktigt. Det tragiska är att det är hur tråkigt som helst att plocka bär. Samtidigt som jag kan se mig själv ute i skogen i gummistövlar och hilka med bärplockaren i högsta hugg. Det gillar vi. Jag hittade en bild sedan midsommar. I fjällen. Jag älskar kransen av förgätmigej. Det är den vackraste blomman jag vet. Så liten, så enkel. Ändå så otroligt vacker med sitt blåa och gula och med det underbaraste namn som tänkas kan. Förgät mig ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar