fredag 7 augusti 2009

i'm in love

Idag har jag och mama varit en sväng i stan och shoppat. Eller okej, shoppat är att överdriva när det handlar om Lycksele. Men jag hittade ändå litegrand. Det blev en skjorta, en tunika, ett par strumpbyxor, en bok och halleluja. Mina skor. Jag vet inte om ni minns, men i våras blev jag kär i ett par neonrosa lackpumps. Jag köpte dem inte då utan det blev mina högklackade gladiatorsandaler istället. Så snacka om lycka när jag idag gick in på skoaffären enbart för att fördriva tid och fick se dem! På halva priset!! Dubbla utropstecken!! Jag slog till direkt och här är jag nu. Stolt ägare till ett par neonrosa lackpumps som har all min kärlek. Jonas får klara sig själv tills det värsta har gått över. (skämt). Jag har ingen bild än, ni får vänta tills imorgon. Eller kanske till och med söndag i och med att det är massa tjafs på byn imorgon. Jag är i alla fall glad. Värt att nämna är att vi har avlagt visit på andra sidan älven ikväll. Mycket trevligt. Godnatt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar