lördag 1 augusti 2009

my baby is sleepy

Vi har haft middagsgäster idag. Riktigt mysigt. Nu sitter de, mamapapa och lite andra folk och konverserar på altanen. Jag har också konverserat de senaste två och en halv timmarna. Nu kände jag för att gå in. Norrländska mygg är inga höjdare precis. Imorgon ska jag sjunga i Filadelfia i Lycksele. Mötet börjar klockan elva och alla som vill är välkomna. Det är bara roligt ju fler som är där. Kvällen kommer att fortsätta i form av lite filmtittande med syster och hennes övernattande vän. Sedan gitarr och sist men inte minst; sömn. Det är viktigt att sova. Jag behöver det, och då är jag allvarlig. Jag är i sjukt stort behov av rätt antal timmars sömn. Får jag inte sova ordentligt blir mina negativa sidor övertydliga. Kort stubin, tårar, aggrisioner osv. Jonas åkte i torsdags. Det var mer än ett dygn sedan jag ens pratade med honom, skickade ett sms till honom. Det har inte hänt på snart sju månader. Kära nån. Jag kommer att ha abstinens med stora bokstäver innan veckan är slut. Jag saknar honom. Han är ju min Jonas. Jag behöver ju min Jonas. Fast det kan jag inte skriva om. Jag har alldeles för lättöppnade tårkanaler för att det ska gå bra. Kära nån. Jag saknar honom. Nu ska jag dra mig åt något annat håll. Men först ska jag lägga in en bild i det här inlägget så ni får se hur söta vi är. Jag och min Jonas. Farväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar