tisdag 18 augusti 2009

take a bit of everything

Jahaja. Åhå! Jaså. Är det så? Än så länge har dagen gått ut på att rensa blåbär, skitgöra. Äta kladdkaka, mums. Ringa och vara irriterad på en bajskorv, uppbyggande. Forstättningsvis kommer dagen att gå ut på att planera möte, nödvändigt. Förbereda inför morgondagen, nödvändigt ont. Måla naglarna, mest nödvändigt av allt. Jag tror att jag gillar den här dagen. Men jag är inte riktigt säker än. Vi får se hur saker och ting utvecklas. Jag somnade lycklig igår. Det gillar vi. Det var helt och hållet på grund av min Jonas. Honom tycker vi om. Men på tal om igår och Jonas! Jag börjar bli lite orolig. Jonas läser inte min blogg, och han är min pojkvän. Sandra Wiberg läser inte min blogg, och hon är min äckling. Adrian läser inte min blogg, och han är min f.d. bästaste vän. De borde skämmas. Eller gråta eftersom de inte har ett uns aning om vad de egentligen missar. Om inte ens de läser min blogg, hur svenan ska jag få andra att göra det? Det är något oroväckande. Tack och lov att jag har min älskade moder. Hon är mig evigt trogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar