torsdag 13 augusti 2009

what's in it for you

Jag blir så sur. Adrian Söderström kan he sig nån stans. Jag var nämligen och köpte Ben&Jerry's igår men hittade inte min favoritsmak. Så jag köpte Cookie Dough som visserligen är god. Men inte tillnärmelsevis lika god som New York Super Fudge Chunk. Hur som helst. Jag fick nyss ett telefonsamtal av Adrian. Han stod på ICA och var bara tvungen att ringa och berätta för mig att jag inte hade tittat ordentligt. Det fanns visst en burk Super Fudge kvar. Han är en riktig korv. Men det är ingenting att haka upp sig över. Kolla in bilden. Norrland säger jag bara. I helgen ska jag ut och paddla kanot. Det gillas och förhoppningsvis blir det fler vackra Norrländska bilder då. Lite drygt en vecka kvar av sommarlovet och sista jobbdagen imorgon. Både sött och surt minsann. Tillsist hoppas jag på lite nytillskott till rummet när mamapapa kommer hem från Umeå. I möbelform. Tjingeling.

Förresten! Jag måste bara säga att jag käkade kräftor för första gången igår. Det är definitivt godare än räkor men samtidigt inte så hemskt mycket att hurra över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar