lördag 1 augusti 2009

something is going to stop

Jag har varit ute och dansat i regnet. För ni kan tro att det regnde. Tusen miljoner, minst. Jag såg ut som ett emo som deltagit i en wet t-shirt contest när jag kom in. Kolla bilden så ser ni ju. Jag har suttit och läst IKON idag, och ätit kladdkaka. Men det hör inte hit. Det som hör hit är att IKON handlade om att vara radikal. Eller, om vad det innebär att vara radikal. Det var riktigt intressant läsning faktiskt. Jag gillar IKON. De tar upp viktiga ämnen, det ska dom ha cred för. Jag spelar gitarr väldigt mycket nu för tiden. Vilket var ett väldigt snabbt ämnesbyte. Men det gör jag. Det är riktigt kul, för jag känner liksom att jag utvecklas. Jag blev jätteglad igår när papa sa att det märktes att jag hade övat. Jag är inte en sån person som orkar göra något om jag inte redan är bra på det eller om jag inte kan bli bra på det. Jag behöver inte nödvändigtvis vara bäst. Men jag håller inte på med saker jag är dålig på. Något som faktiskt har varit ett smärre handikapp genom livet. Är det någon mer som fungerar som jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar