måndag 20 juli 2009

walkin' on high heels

Kära nån. Jag tror att jag blir galen. För det första är jag helt slut på efter att ha jobbat hela dagen och för det andra vill jag ha ett par skor. Men jag hittar inga! Eller okej, jag hittade ett par. Men min ekonomi funkar bara inte om jag köper pumps för 700kr. Det går bara inte. Tyvärr. Jag måste till en stad. Typ Umeå, och kolla in DNA. Jag har inte hittat deras hemsida, ifall den ens finns. Någon som vet? Aja, jag får väl klara mig ett tag till hur som helst. Som jag sa har jag jobbat hela dagen, vilket jag är glad för. Det får tiden att gå. Resten av veckan, dvs tisdag - torsdag, jobbar jag från klockan nio till klockan ett. Det känns skönt. Då har man fördrivit en lagomt stor bit av dagen. Jag känner att jag är på köpahumör. Jag skulle vilja köpa en svinbra bok och GLASS. Jag känner riktigt hur mycket jag vill ha glass. Chokladglass. Mmm... haha, detta blir ett otroligt ointressant inlägg. Men jag orkar inte tänka, eller skriva för den delen. Det vill sig bara inte. Så ni får nog ha det så bästast tills vi hörs igen imorgon. Adjöken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar