onsdag 29 juli 2009

happiness with a twist

Jag borde egentligen inte sitta här och skriva nu. Maria och Daniel är nämligen påväg att möta mig, och jag måste packa ihop lite grejer innan jag sticker. Men vadå, ni måste ju får lite perspektiv på vad som har hänt sedan igår. Så vi börjar där. Igår alltså. Då steg vi upp sent och gick sedan ut på en skogspromenad med paraplyerna i högsta hugg. På eftermiddagen stack Knatte hem och jag och Maria började förbereda inför kvällen. Vi bakade äppelpaj, gjorde chokladpudding och en massa, massa mer. Resten av kvällen, eller natten, ägnades åt att äta, se film, äta, och prata. Vi bjöd förresten dit Jonatan också och det var hur mysigt som helst. Men jag kan ju tala om att vi var hyfsat mätta. Haha. Chokladdoppade jordgubbar är inte helt fel. Jonatan åkte hem och vi gick och la oss efter att vi hade fått se solen, och när vi steg upp idag var den till vår stora lycka fortfarande framme. Dagen har ägnats åt att sola, sola och städa. Plus lite annat. Nu måste jag verkligen sticka. Adjöken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar