torsdag 23 juli 2009

just trying to survive

Jag har en väldigt, väldigt dålig dag idag. Ingenting vi ska tala om dock. Eller jo, det ska vi förresten. Jag är trött, jag har ont och jag gråter hela tiden. Något som är fruktansvärt irriterande. Dessutom har jag ingen ork. Och då menar jag verkligen ingen. Benen bara skakar och kroppen känns som gelé. Jag ska snart lägga mig och sova. Förhoppningsvis för att vakna pigg, snygg och utvilad imorgon bitti. Lagomt tidigt. Vilket aldrig kommer hända. I know. En sån tur kan jag ju bara inte ha. Som tur är hade vi chokladpudding. Eller okej, jag gjorde chokladpudding, och såg en film. Det var välbehövligt. Chokladpudding, tjejfilm, rosa ludd. Det är så det ska vara en sån här dag. Nu har jag två alternativ: Gå ner och se på "Doktorn kan komma" och äta resten av chokladpuddingen, eller lägga mig i sängen och läsa en bok. Jag har inte riktigt bestämt mig än, eftersom det inte är aktuellt än på en stund. Jag ska skriva färdigt först, och kolla in lite andra bloggar än min egen. Jag har förresten helg nu, vilket känns sjukt skönt och välbehövligt. Inte för att jag har ett speciellt ansträngande jobb. Men det tar ändå på. Det känns ändå. Imorgon blir det en sväng in till Lycksele och kolla vad motorveckan har att erbjuda. Jag har inte överdrivet höga förväntningar kan jag tala om. Nu vill jag bara sova. Det stör mig otroligt att klockan inte ens har passerat fyra. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar