söndag 26 juli 2009

something is good enough

Jag är trött. Jag är trött. Jag är trött. Men hej! Jaa, precis. Jag menar ju det. Helgen har till sörst del tillbringats i Lycksele. På Brännbergsvägen 29C. Hos Sandra. Det har varit riktigt trevligt, måste jag säga. Igårkväll vare stan som gällde. Träffade en massa folk. Så det var helt klart najs. Jag är sådär hyfsat tom i huvudet idag. Kom hem sent. Dagen kommer att tillbringas framför TVn. Eller här. Eller med en bok. Jag lär väl varva för att inte dö av tristess. Guuud, tristess. Så himla underbart det låter! Eller vad säger ni. Bara ligga ner och ha ingenting att göra och typ. Sova. Men jag vet inte. Jag vet bara att jag ska berätta en hemlighet. Lite i smyg. Jag är sugen på cola. Vilket är helt och hållet Sandras fel. Har ni någon aning om hur sjukt mycket cola jag har druckit i helgen? Trodde väl det, hur som helst är det mycket. Jag saknar Sandra, och Lukas. Jag måste dit och hälsa på snart igen. Tack för i helgen alla underbara. Jag längtar lite smått tills skolan börjar så att jag får träffa er. Nu ska jag gå ner och se om vi har nån mat. Annars lär väl Jonas svälta ihjäl. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar