tisdag 28 juli 2009

guitar gangsters and cadillac blood


Jag blir lycklig i hjärtat ikväll. Ni anar inte vad jag har gjort. Eller vi, för att vara exakt. efter att jag kom hem från jobbet fick jag nämligen besök. Så nu är trion komplett; Knatte, Fnatte och Tjatte. vet ni hur härligt det är med skratt i huset? Jag måste nästan berätta lite av vad vi har gjort ikväll. Eller jag ska i alla fall ge några antydningar. Detaljerna utelämnas, men det är det bara ni som kommer att lida av. Vi har sett en massa film, gråtit och skrattat om vartannat. Vi har ätit, och ätit, och ätit lite mer. Så jag kan säga att vi flöt rätt bra när det blev tid för ett nattligt dopp. Det finns ingenting som går upp emot ett nattdopp en småkylig sommarnatt. Ännu bättre är det när man bor ute i bushen så att man inte behöver bekymra sig över att bli betraktad. När jag ändå är igång måste jag bara fråga hur många av er som har hoppat studsmatta i bara handduk en sommarnatt i juli? Om du inte har gjort det så har du något att se fram emot att prova på. Det är en upplevelse kan jag tala om. Helt underbart. Jag älskar mina tjejer, vi är bäst. And the party just started! Vad sägs om det? Nu ska jag lämna datorn åt sitt öde och gå ner och ta en jordgubbe. Adjöken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar