lördag 11 juli 2009

something i must tell you

Precis som förra året vid den här tiden bär det av till Stenungsön om några timmar. Jag och morfar, mest morfar, ska sjunga på Stenungsögården. Det är riktigt mycigt där så det blir nog bra. Träffa lite släkt får man också göra. Det är bara lite synd att jag inte hinner vara med på förfesten till "brutalt fylleslag" i Grebbestad. Hade kunnat vara rätt kul faktiskt. Men utan alkohol för min del. Jag ska väl försöka ta mig upp för backen snart anyway. Det får duga med att vara med på förberedelserna för förfesten till "brutalt fylleslag". Sen ska man väl säga hejdå och kramas litegrand. Efter Stenungsön styr vi kosan mot Malmbäck i Småland där vi ska hälsa på några Ruskselebor. Synd bara att Anton dissar mig för Julia, dålig stil tycker jag. De närmaste dagarna lär det inte blir så mycket bloggande, om ens något alls. Eftersom jag inte har någon bärbar dator. Ni får hålla er lugna tills jag är tillbaka i Norrland. Jag börjar jobba på torsdag. Jag känner riktigt hur jag inte vill tänka på det. But hey, man ska leva i nuet! Gosh, jag ska gå nu. Måste hinna surfa runt lite innan jag stänger ner här. Farväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar