fredag 31 juli 2009

maybe something different


Idag har jag fotat, och jobbat, och städat. Men det är fotandet jag tycker är roligt så det är det jag tänker skriva lite om. För någon timma sedan när jag var ute och rensade rabatterna plockade jag lite smultron och trädde på ett strå. Riktigt somrigt måste jag säga. Sedan fick jag ett ryck och sprang in och hämtade kameran. Lite av resultatet syns i början av inlägget. Jag älskar att fota, mest när bilderna blir bra. Som man har tänkt sig. Det blev dem idag. Idag kommer förresten min familj hem. Typ när som helst. Förresten nummer två är att Jonas är utomlands. Jag minns inte om jag skrev det igår? Det gjorde jag kanske. Aja, hur som helst så är det lite jobbigt att inte kunna prata med honom. Men det får gå. Precis som jag ska göra nu, gå alltså. Men innan jag gör det vill jag bara säga att ni jätteärna får komma på möte i Filadelfia i Lycksele på söndag klockan elva. Jag ska nämligen sjunga då, och snacka lite. Hoppas vi ses där. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar