torsdag 16 juli 2009

i can't stand it

Nu ska jag äta. Ganska precis nu. Wibergs kommer hit, vilket ska bli mysigt värre. Första arbetsdagen avklarad med endast en smärre incident. Ett fall, något obehagligt men det gick bra. I övrigt har allt gått smärtfritt och det har nästan varigt roligt att få testa något nytt. Sandra ska klippa mig ikväll, jag funderar på att klippa mig kort. Men jag vet inte, we'll see. Om jag gör det så lovar jag att jag ska lägga in en bild. Trots att det är väldigt sällan som jag lägger in bilder. Jag tycker inte riktigt om det. Det passar inte in, utseendemässigt. Det ser fel ut, i mina ögon. Men det är väl bara en fix-idé jag har fått. Eller vad säger ni? Både om min blivande frisyr och mina icke-bild-på-bloggen-tankar. Jag har ont i nacken. Vet ej varför. Nu kom det folk. Jag ksk gör ett stort undartag idag och skriver två inlägg. Adjöken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar