torsdag 30 juli 2009

one week left to go


Nu sitter jag här igen, med min Maria bredvid mig. Vi ska snart gå ner och tjocka oss framför TVn. Precis som vi har gjort alla andra dagar den här veckan. Jag har förresten jobbat idag, bara för att det var fint väder! Men jag ska inte klaga. Alls. Jag har ett riktigt kul jobb faktiskt. I övrigt har jag inte gjort typ någonting idag. Förutom att sola och säga hejdå till min Jonas. Han åkte till Portugal för några timmar sedan. Det känns liite smådrygt. Eller, han får det säker jättekul. Hoppas jag. Men jag kommer att sakna honom, speciellt eftersom han kommer att ha avstängt mobilen. Det är lite jobbigt att inte ens kunna slänga iväg ett sms. Men det ordnar sig, det är bara en vecka. Jag överlever. Det kunde ha vart värre. Jag måste bara berätta en snabbis om vad vi gjorde igår! Det var hur kul som helst. Jag, Jonatan, Maria och Daniel var ute och åkte båt plus gummiring. Ni vet, en sån där som man sitter i och drar efter båten. Lita på att Maria och jag skrek när det var vår tur. Alla bilder är förresten från igårkväll. Gudars skymning och Hjälpas Amalia. Farväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar