torsdag 9 juli 2009

that's not how you write a lovesong

Jag har hittat ett nytt band. God bless Spotify. Det heter Aberfeldy och ligger i genren Indy-pop. Vilken jag älskar. Indy-folk-pop och blues och country. Det är vad som gäller. Det är vad som gillas. Jag har ätit lunch med alla mina kusiner. Jaa, alla mina kusiner är faktiskt här, på mammas sida alltså, så det är full fart. Det är nästan komiskt att se alla för vi kan vara vääldigt lika. Nu ska jag fika och snart sluta detta osammanhängande blogginlägg. Jag vet inte riktigt om jag har något att blogga om. Men jag tror att nästa inlägg ska handla om pojkar utan liv. Jag vädjar åt alla mina läsare att inte ta något personligt. Vem är jag att säga vilka som har eller inte har något liv? Jag ska bara ge min åsikt, så kanske vi kan skratta lite tillsammans. Visserligen bakom olika skärmar och på olika platser, men åt samma sak. Det kändes mysigt. Jag gillar att mysa. Jag tror jag ska mysa lite med en kusin eller syster snart. Det var så längesedan sist. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar