söndag 26 juli 2009

goodmorning beautiful

Nu ska jag gå och lägga mig. På en madrass på mitt golv. För den luktar gott. Jag har sett film idag. Det är typ det jag har gjort. Det har varit en riktig söndag, men jag har haft en underbar helg. När jag tänker tillbaka på den får jag tårar av sakenhet och lycka i hjärtat och pirr i magen av gladhet. Över att jag har begåvats med så underbara människor i min omgivning. Jag har förresten skrivit idag. Det blev tio sidor långt. Tio sidor med förflutet. Hur låter det? Jag har döpt den, eller det, till Presens. Ett bra namn tycker jag. Just precis för någon sekund sedan skickade jag det till en människa som det berör. Jag vet inte riktigt vilka fler som ska få läsa det, eller när och hur det i så fall ska ske. Jag önskar mig en Billie the Vision & The Dancers CD. Det vill jag ha. Anyhow, vars var vi? Just ja, vilka ska få läsa. Jag vet inte. Ett tag funderade jag på att lägga ut det på bloggen, bilddagboken eller apberget eller något sådant. Men det tar liksom djupet ur orden. Så jag vet inte riktigt. Om ungefär en sekund ska jag gå och hämta tandborsten, borsta tänderna och krypa ner under täcket. Jag vill inte sova i min säng inatt, jag sparar den tills någon annan dag. Just precis nu, vill jag sova på en madrass på mitt golv. Har jag någon gång sagt att jag älskar dig? Om inte, så älskar jag dig ändå. Godnatt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar