tisdag 21 juli 2009

i have to do something

Det regnar idag och jag har ingenting att göra. Jag tror att jag ska baka. Men hur som helst. Jag har kommit på att jag måste bryta mina bloggrutiner! Jag måste sluta att inte lägga in bilder, att inte skriva i punktform och att inte skriva mer än ett inlägg om dagen. Jag tror verkligen att jag ska sluta med allt det. Fråga mig inte varför. Det är väl nån fix-idé jag har fått. Jag brukar få sådana, bara för att demonstrera. Jag skulle vilja ha någon att mysa med. Eller alternativt en sjukt bra bok, godis och te. Musik. Jag vill ha musik. Jag hatar att ljudkortet på datorn är kaputt!! Det innebär inget Billies, Grayson Capps eller The Weepies. What am I suppose to do? Huh? Det vet du inte va. Jag hade en kortisdag idag. Vi gillar kortisdagar. Jag hör av mig efter maten och det möjligtvisa baket. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar