tisdag 6 oktober 2009

oh, well it's possible

Vet ni vad. Jag har gjort intervjun idag. Det var fantastiskt roligt och Herr Westerlund är en underbar människa som bor på en underbart vacker plats. Det är få människor här i världen med hjärtan av guld, jag har haft turen att tillbringa fyra timmar tillsammans med en av dem. Jag ska dock inte avslöja allt för mycket utan hänvisar till den kommande boken, intervjusamlingen som jag redan innan den är gjort kan rekommendera starkt.

Jag äntligen fått förklarat för mig varför ljudet på datorn inte fungerar. Det är för att ljudkortet pratar ett annat språk och drivrutinerna är fel så de kan inte översätta det till riks-datriska så att datorn förstår. Ungefär. Så jag ska laga det, när jag har listat ut hur ett ljudkort ser ut.

Kvällen kommer att tillbringas hos Jonatan. Med cellgruppen. Det är premiär för min del, vilket känns spännande. Jag har en massa saker att ta itu med ikväll. Sådant som man bara inte kan lämna. I övrigt mår jag bra. Det är kallt ute och vintern är på ingående. Men det gör ingenting, inte nu i alla fall, när jag är inomhus. En annan visa blir det när jag kommer ut. Då gör det mycket. Nu är det mat som gäller, innan jag förgås av hunger. Inte fanns det någon synonymordlista som väntade på mig när jag kom hem. Utan korvarna på adlibris har skickat FEL BÖCKER. Det är inte okej. Jag blir lite ledsen. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar