onsdag 7 oktober 2009

oh, it hurts


Jag blir så ledsen. Ärligt talat. Stressade hem som en annan dåre. Fast bussen gick lika fort ändå. Känner verkligen att jag inte kan engelskan och att jag ligger dåligt till gällande geografin. Jag är hungrig, och trött. Har haft en hormonstinn dag och varit allmänt förvirrad och konstig. Jag saknar mina Sandror. Det känns som om jag inte har träffat en enda människa på hela veckan, förutom Alexander. Den stackaren får stå ut med mycket. Nu när jag kom hem tänkte jag göra mig lite glad genom att sjunga lite på de sånger jag och Anders, min underbara sånglärare, jobbar med för tillfället. MEN TROR NI INTE ATT HALSEN LÄGGER AV?! Vad är det här? Jag blir så ledsen. Jag ville ju sjunga, nu har jag ont. Jag har inte ens tagit upp notpapprena och tittat på dem sedan förra veckan. Det är pinsamt. Sjunga tycker jag ju om. Jag vet inte vad det är, det känns som om jag har hunnit vara hemma en halv kväll sedan förra torsdagen. Kära nån. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar