lördag 10 oktober 2009

oh, i can talk

Godmorgon världen. Jag har åkt på snorig-och-utan-röst-sjukan, även kallad förkylning. Jag känner bara hur huvudet är alldeles luddigt, och det var välbehövligt att komma hem och sova en hel natt i sin egen säng efter en väldigt hektisk vecka. Rolig och underbar, men hektisk. Klockan två i dag är det bröllop som gäller, jag älskar bröllop. Det finns få saker som är vackrare, så det ska bli hur kul som helst. Speciellt om jag piggnar till lite. Gårdagen var jätterolig, vaknade upp hos Sandra, var på skolan, käkade mat hos Alexander och spelade gitarr/såg Idol hos Petter. Riktigt trevligt hade jag. I helgen väntar hemmavarande, bröllop och trettioårsfirande. Jag ska försöka att vila upp mig och få lite skolarbete undanstökat. Till exempel geografi och samhälls. Nu ska jag äta frukost. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar