torsdag 8 oktober 2009

oh, goodmorning


Godmorgon världen. Gratulerar säger vi idag till den lilla flickan på bilden som dagen till ära uppnått den avsevärda åldern av sjutton höstar. Som sagt så krävdes det mycket mod och styrka, men hon har lyckats. Nu är det dags att börja pensionsspara. Pluttinutti töötingen.

I mitt hus så värker halsen och väckarklockan ringde alldeles för tidigt, med tanke på att jag och min far inte lämnar huset förrän klockan nio. Det kändes lite jobbigt när jag insåg att jag utan anledning klivit upp tjugo över sex. Förbaskat. Hur som haver, idag blir det ingen sånglektion för min del eftersom min lilla hals inte vill vara med längre. Men vi hoppas på att det blir bättre till i eftermiddag så att jag i alla fall kan sjunga med kören. Jag är alldeles lite tom i huvudet idag. Vet inte riktigt vad det beror på. Igår när jag satt och antecknade lite på caféet fick jag ihop lite texter, funderar på att dela med mig av någon av dem här på bloggen. Jag har inte riktigt bestämt mig än, vi får se vad som händer. Innan jag avslutar detta inlägget måste jag passa på att be om ursäkt för min sorgliga fantasi de senaste dagarna. Jag vet att det har varit tråkiga inlägg, jag ska försöka att fundera till det så snart jag kan. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar