onsdag 14 oktober 2009

oh, it's freezy

Vet ni vad. Jag har en Rolling stones t-shirt på mig idag. Den tycker vi om. Men det är lite kallt. Lite mycket kallt. Kanske eftersom det är vinter. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Det är i alla fall en trött dag idag. Och ikväll är det sista tjejgruppsgången. Det är ledsamt, om jag ska uttrycka mina känslor i ord. Jag har min första lektion klockan tio och trettio. Alltså halv elva. Sedan har jag hål till klockan halv tre. Inte snällt. Dumma schema. Dumma buss. Dumma hus som ligger i Rusksele. Stackars jag ville sova imorse. Jag riktigt kände det i hela kroppen där väckarklockan ringde. Jag ska snart agera väckerklocka och utöva lite skadeglada väckningar på mina sött sussande vänner. Vars bussar och hus inte är dumma. Men usch, vad kallt det är. Varenda liten liten fiber i lilla lilla mig känne det. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar