fredag 23 oktober 2009

oh, loveable

Natten har varit fruktansvärt febrig och sjuk. Men det gör ingenting eftersom jag är omgiven av en massa släkt. Det är underbart och det absolut bästa jag vet. Men jag saknar er faktiskt, där uppe. Det känns lite ovant och lite konstigt att inte träffas varje varje varje dag. Det blir ett intressant och välbehövligt lov. Jag älskar och skrattar mig lycklig och glad åt att äntligen ha tillgång till en dator med ljud. Spotify är en fantastisk uppfinning och jag har världens bästa spellista. Underbart. Större delen av dagen har tillbringats nere på samhället och halloweensmink är inhandlat med förhoppningar om att halloweenfesten blir av.

Jag är otroligt nyfiken på hur min text ser ut i IKON. Tyvärr ligger den inte ute på deras hemsida eftersom det bara är en krönika. Eller krönikaaktig text. Ungefär. De som har läst den säger att den är bra. Jag har också läst den, och är stolt över den. Men känslan av att se den i en tidning, publicerad. Det är lycka rakt igenom. Det hade jag aldrig kunnat drömma om, även om tidningen inte är världens mest berömda. Men det spelar ingen roll och rör mig inte ryggen. Jag är glad och snorig. Ring om det är något och är det inget så ring gärna ändå. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar