torsdag 15 oktober 2009

oh, marry me!

Tillåt mig att le ett ynka litet leende åt den underbara bilden som föreställer hela min släkt på pappas sida. Den togs i helgen på bröllopet. Underbart. Jag har en väldigt trött, stressig och snurrig dag idag. Den har innehållit massor med musik, både bra och dålig, stämd och ostämd. Jag har till och med hunnit utsättas för ett frieri. Helt galet. Men det är komiskt. De kanske har en annan kultur i Turkiet, han förstod inte riktigt när jag svarade att jag känner mig aningen för ung för giftemål och att jag inte vill gifta mig med någon jag aldrig träffat. Herregud ändå. Hur avvisar man någon som inte förstår vare sig engelska eller svenska. Ikväll är det engelskaplugg och sova som står på schemat. Jag känner att jag behöver varva ner lite. Jag ber om ursäkt för den senaste tidens dåliga uppdatering och tråkiga inlägg. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar