lördag 17 oktober 2009

oh, well done honey

Duktiga duktiga jag är äntligen färdig med kladden. Men jag har bara ordbajsat. Alltså, den är helt ogenomläst. Men det sparar jag tills imorgon. Så som jag har jobbat idag anser jag mig förtjäna en lugn kväll. Fast jag måste göra historia, men det går fort. Tror jag. Det är intervjun som är det viktiga. Som sagt, jag ska finslipa lite imorgon och sen får det vara färdigjobbat innan lovet. Då ska koncentrationen läggas på geografi och lovhavande. Jag längtar sååå tills på onsdag då vi åker ner till min kära mormor och min kära morfar. De tycker vi om, det gör vi. Där kommer det att vara ungefär tusen släkt eftersom lilla morfar fyller sjuttio. Tycka om släkt, tycka om lov. Bajs på geografi och matte. Nu dödar min nacke mig så jag måste gå. Och spela gitarr. Det är mycket roligare att dö med en gitarr i handen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar