söndag 13 september 2009

to stand in line

Godmorgon världen. Skorna på bilden är mina nya skor som jag lovade att ni skulle få se. Ursäkta fördröjningen. Idag är jag pigg och någotsånär taggad. Det är idag auditionen till Körslaget går av stapeln. Spännande spännande. Det ska bli kul. Helgen har varit välbehövlig. Har varit hemma och tagit itu med en massa saker, tillexempel alla böcker jag håller på att läsa. Sådant tycker vi om. Det känns som om jag inte har tid att läsa under veckorna. Tragiskt. Nu ska jag gå ner och äta frukost och klä på mig och lite sånt. Ni vet, sånt som är nödvändigt för att man ska kunna visa sig bland folk. Jag överväger starkt att göra tuppkam och färga håret rött. Det är ju trots allt ingen mindre än Roger Pontare jag ska sjunga för, och det gäller ju att anpassa sig. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar