onsdag 9 september 2009

i hate ususal

Tro det eller ej, men igår blev en speciell kväll. Inte som alla andra. Tyvärr höll det inte i sig och jag väljer att skylla på hormoner. Den här dagen är precis som alla andra. Vädret speglar mig ganska bra. Det stormar och växlar mellan regn och solsken. Så känns det idag. Morgonen var bra, sen kraschade allt. Jag hatar hormoner och äckel. Vad svenan ska man med sånt till?! Det var väl liite onödigt att de ska ta över mitt liv så fort jag har börjat få lite rädsida på saker och ting. Så fort det stormen har lugnat lite kommer en ny, som jag inte kan styra över. Förbaskat. Det är precis vad jag känner just nu. Men igår, igår var en dag som inga andra dagar. Jag minns inte senaste gången det var en sådan dag. Underbart. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar