söndag 13 september 2009

it is not you

Wille och en trevlig stockholmare

"hur känns det?"

Wille och Elin

att stå i kö

Så underbart roligt jag har haft idag! Ni anar inte. Att köa var nästan bäst av allt. Jag har träffat en hel massa underbara och sjukt trevliga, musikaliska, människor. Köandet bestod av kyla och en himla massa sång, och intervjuer sånt. Jag skulle bra gärna vilja veta hur det gick för killen som skulle sjunga Mr. Jones. Han med gitarren, som var från Vindeln. En riktigt trevlig prick med sjukt bra sångröst. Hur som haver, själva auditionen gick av stapeln i en tältkåta. Först fick vi köa, länge och sedan fick vi sitta och vänta ett tag till. Då snackades det lite med en trevlig stockholmare som brukar jobba på Idol (se bild). Väl inne i kåtan satt Pontare himself på en tron omgiven av renskinn och en himla massa sånt. Han var riktigt trevlig och jag tycker att min prestation var bra. Jag sjöng bättre än jag förväntade mig. Men tyvärr gick inte "Walkin' in Memphis" hem, så jag är inte med i kören. Fast det gör ingenting. Jag har haft en sjukt underbar dag och ångrar absolut ingenting. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar