lördag 5 september 2009

it's not bedtime yet

För drygt en timma sedan var det inte läggdags än. Nu börjar det bli på gränsen. Jonas läser och jag sitter här och skriver. Upptäckte precis att detta blir inlägg nummer etthundranittioåtta. Inte mycket kvar till tvåhundra. Jag undrar vad som kommer att stå i det inlägget. Det finns till och med en möjlighet, en ganska stor sådan, att jag inte kommer att vara medveten om att det är mitt tvåhundrade inlägg när jag skriver mitt tvåhundrade inlägg. Jag förstår mig inte på min böjelse för att skriva siffror med bokstäver. Jag är ganska säker på att den hänger ihop med min böjelse för vackra utsidor. Det stämmer inte riktigt att skriva siffor med siffror. Jag tycker att det ser malplacerat ut. Godnatt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar