torsdag 10 september 2009

i've got a first class ticket

Sa jag förresten att jag fick en puss av min pojke igår? Jag kan tala om att det gjorde min dag idag. Han spelar ju musik, min pojke, och igår spelade han med storbandet i stan sen svängde han förbi så jag fick en puss innan han åkte hem. Han är världens mysigaste. Det är absolut inte logiskt, jag förstår inte logik. Utan det är bara enkel fakta. Det är så det är. Han bara ÄR världens mysigaste. Speciellt när han är alldeles helt nyvaken. Då vill jag bara skratta, för gudars skymning så söt han är. Mums. Kära nån säger jag bara. Det var inte såhär jag hade planerat det här inlägget. Saken är den att börjar jag tänka på Jonas så fortsätter jag med det. Det går liksom per automatik. Egentligen var det något helt annat jag skulle skriva såhär innan jag går och lägger mig. Men jag har helt glömt bort vad det var och för att inte detta ska bli en roman så ska jag inte fundera så mycket mer utan jag tar nu farväl för idag. Jag ska gå och ringa min pojke. Godnatt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar