måndag 14 december 2009

IS THIS YOU? CALL ME.


Min man ska...
- ha bruna eller gröna ögon
- vara snygg och vältränad
- ha mörkt eller rött lockigt hår
- vara lagomt toffel när det behövs
- vara bra på matte utan att tycka att det är roligt
- kunna laga mat
- vara musikalisk och kunna sjunga
- inte lyssna på HipHop eller R&B
- ha min humor och lätt till skratt
- tycka om godis (zoo, knattar och choklad)
- inte tycka om sura godisar
- ha körkort
- kunna bli arg och gå runt och vara långsur
- inte vara en sportfåne
- vara fundersam och öppen
- vara smart och ha ett bra ordförråd utan att vara besserwisser
- tycka om att prata och kunna lyssna
- vara längre än mig
- ha snygg klädstil (se kreativ och estetisk ut)
- tycka om att prata i telefon
- vara billig i drift
- vara kosmopolitisk
- tycka om djur

2 kommentarer:

  1. jag vet var han finns

    SvaraRadera
  2. jag vet oxå var han finns (tror att den enda som itne vet är Elina) tur att hon är min älskling iaf! <3

    SvaraRadera