lördag 5 december 2009

i think i am going to

Jag tycker verkligen inte om att vänta. Jag har inte riktigt det tålamod som krävs. Inte på långa vägar det tålamod som krävs. För att vara ärlig. Jag hoppas på att snart få sätta mig i en bil och bege mig mot stan. Det kändes roligare än att sitta här. Jag har inte gjort någonting speciellt idag och detta blir ett väldigt tråkigt inlägg. Känner jag. Kan ingen ringa? Eller logga in på msn? Eller skicka ett sms? Eller ett mail? Eller en tanke, åtminstone? Nähä. Inte det. Jaa då får jag väl fortsätta att skriva ett tråkigt blogginlägg.

Jag tänkte på en sak angående tålamod. Jag tror inte att det finns. Och om det gör det så är det då bara Gud som har det. Men då har han mycket också. Det var värst vad tråkig världen var idag. Inte ens mitt hår är lika trolligt som det brukar vara. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar